angle-left Educación en irakasleaHezkuntza landa-eremuetan nazioarteko kongresua laster ospatzea (Bartzelona, 2022ko urria)

2022/04/22

Landa-lurraldeetako hezkuntzari buruzko Nazioarteko Biltzarraren/Educación do Camporen helburu nagusia da landa-hezkuntzak nazioartean garatutako politika eta praktika instituzionaletan duen presentzia deskribatzea eta aztertzea.

 

Kongresua eztabaida- eta hausnarketa-prozesu baten azken fasea da, herrialde parte-hartzaile bakoitzean landa-hezkuntzari lotutako irakasle- eta ikertzaile-taldeek garatutako lan-jarraibide komun batetik abiatuta.

 

Landa-eremuko eta edozein hezkuntza-testuingurutako irakasleentzat da, baita irakasleen, doktoretzako eta masterreko ikertzaileen eta ikasleen hasierako prestakuntzako eta etengabeko zentroetako irakasleentzat eta hezkuntzako eta hezkuntza-administrazioetako profesionalentzat ere.

 

ERAKUNDE ETA/EDO ELKARTE HAUETAKO KIDEEN LANKIDETZAREKIN ANTOLATUA:

 

Unión de Escuelas de la Familia Agrode Misión (UNEFAM), Argentina. Boliviako Unibertsitate Katolikoa San Pablo, Bolivia. Foro Nacional do Educaçao do Campo (FONEC), Brasil. Brasiliako Unibertsitatea, Brasil. Alagoasko Unibertsitate Federala, Brasil. Paraíbako Unibertsitate Federala, Brasil. Minas Geraisko Unibertsitate Federala, Brasil. Universidad Federal do Pampa, Brasil. Universidad Federal do Ul eta Sudeste de Pará, Brasil. Centre National de la Recherche Scientific et Technologique / Institut des Sciences des Sociétés (CNRST-INSS), Burkina - Fasso. Hezkuntza Fakultatea, Antiokiako Unibertsitatea, Kolonbia. Tunjako Hezkuntza Idazkaritza, Kolonbia. Medellingo Hezkuntza Idazkaritza, Kolonbia. Antonio Nariño Unibertsitatea, Kolonbia. Costa Ricako Unibertsitatea, Costa Rica. Urrutiko Estatuko Unibertsitatea, Costa Rica. Costa Ricako Unibertsitate Nazionala, Costa Rica. Hezkuntza Publikoko Ministerioa, Costa Rica. Manuel F. Gran Pedagogia Ikasketen Zentroa, Ekialdeko Unibertsitatea, Kuba. Kubako Santiago Probintziako Hezkuntza Zuzendaritza. e-rural fundazioa, Txile. Txileko Landa Hezkuntzaren aldeko Txileko Unibertsitate Sarea. Universidad de la Frontera, Txile. Zientzia eta Giza Zientzien Fakultatea, Universidad Centroamericana José Simeón Cañas, El Salvador. El Salvadorreko Unibertsitatea, El Salvador. Hezkuntza Fakultatea, Bartzelonako Unibertsitatea, Espainia. Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea, Zaragozako Unibertsitatea, Espainia. Hezkuntza Fakultatea, Zaragozako Unibertsitatea, Espainia. Granadako Unibertsitatea, Espainia. Hezkuntza, Itzulpen, Kirol eta Psikologia Fakultatea, Vic-eko Unibertsitatea, Espainia. Associació pel Desenvolupament Integral i la Formació (APDIF), Espainia. Asociación Internacional de Movimiento Familiares de Formación Rural (AIMFR), Espainia. Observatoire Education et Territorires, Frantzia. Universidad Iberoamericana Ciudad de México, Mexiko. Landa Hezkuntzako Ikerketarako Sare Tematikoa (IHG), Mexiko. Irakasletza eguneratzeko zentroa, Mexiko. Faculdade de Letra e Ciências Sociais, Universidade Rovuma, Extensão de Cabo Delgado, Moçambique. Piurako Unibertsitatea, Peru. Escola Superior de Educaçao e Ciências Sociais, Portalegreko Politeknikoa, Portugal. Psikologia Fakultatea, Lisboako Unibertsitatea, Portugal. Giza eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea, Errepublikako Unibertsitatea, Uruguai. Andres Bello Unibertsitate Katolikoa. Guayana luzapena, Venezuela. Ikertzaileen Iberoamerikako Sarea Landa Lurraldeetako Hezkuntzaren Azterketan (RIBETER).

 

Informazio osoa eskuratzea (programa, izen-ematea, etab.): http://educacioterritorisrurals.com.mialias.net/

Kontaktua: Bartzelonako Unibertsitatea - Hezkuntza-fakultatea
Mezu elektronikoak: roser.boix@ub.edu / pabos@unizar.es