angle-left Hezkuntza Sailak “Work café” taldearen lehen bilera presentziala egin du

Taldea pandemia garaian sortu zen, birtualki, eta 10 autonomia erkidegotan daude.

2022/10/20

Gaur, urriak 20 eta bihar, hilak 21, Nafarroan 21 pertsona daude, Asturias, Kantabria, Katalunia, Valentzia, Aragoi eta Nafarroatik etorriak. Horiek Lanbide Heziketako zuzendari nagusiak, Tomás Rodríguez Garrazak, jaso ditu Hezkuntza Departamentuan. Hezkuntza Departamentuan hainbat gai landuko dira, Lanbide Heziketa hobetzeko erkidegoen arteko elkarrizketa garatzeko.

Talde hori “premia bertutearen” adibide garbia da; izan ere, pandemian biltzeko ezintasuna zela eta, taldea telematikoki eratu zuten.

“Work café” da autonomia-erkidegoetako LHko programen, proiektuen eta hobekuntza- eta berrikuntza-arloetako arduradun eta teknikarientzako on line topagunea. Elkarrekin hazi eta LHren aldaketa- eta modernizazio-prozesua bizkortzen lagunduko duten sinergiak ezartzeko, partekatzeko, ikasteko eta hitz egiteko lekua. Azken helburua lanbide ikasketetako ikasleen profesionaltasuna eta okupagarritasun maila hobetzea da. Lan-talde hori Asturias, Kantabria eta Kataluniako erkidegoen arteko topaketa baten ondorioz hasi zen. Talde horri beste erkidego batzuk batu zaizkio, eta gaur egun hauek osatzen dute: Andaluzia, Aragoi, Balearrak, Asturias, Kantabria, Kanariak, Katalunia, Valentziako Erkidegoa eta Nafarroa.

Jardunaldi horietan metodologia aktiboak, kultura berritzailea, orientazioa eta ekimena bezalako gaiak landuko dira. Lanbide Heziketaren Zuzendaritza Nagusiko arduradunek Nafarroan arlo horretan garatzen ari diren programak erakutsi dizkiete gainerako erkidegoei, eta C.I. zentroak bisitatu dituzte. Hezitzaile Eskola I., CIP Burlata, CI Agroforestal eta Energia Berriztagarrien eta Eraginkortasun Energetikoaren Erreferentzia Zentro Nazionala (CENIFER). Programa horien inplementazioa ikusi ahal izan dute.


Lana partekatzeko gune bat sortu da, eta, horren bidez, gainerako komunitateek lan-talde horretan parte hartzeko eska dezakete.

“Work cafés” horietan askotariko gaiak lantzen dira, baina, batez ere, arlo hauetan:

  • Orientazioa
  • Ikasteko metodologia berriak
  • La acción
  • Berrikuntza teknologikoa
  • Nazioartekotzea
  • Kalitatea ikastetxeetan ezartzea