angle-left Erasmus+ Praktika Onen I. Jardunaldia, Iruñeko Julio Caro Baroja BHIn

2023/08/28

Ekainaren 23an, ostirala, 2022-2023 ikasturtea amaitu baino egun batzuk lehenago, «Erasmus+ jardunbide egokiak Iruñeko Julio Caro Baroja BHIn» I. Jardunaldia egin zen. Institutuko zortzi irakaslek Erasmus+ mobilizazioetan parte hartu dute CREENAko KA121-SCH Partzuergoaren proiektuaren esparruan (2021-1-ES0KA121-SCH-000008791). Proiektu horretan kide gisa parte hartzen du institutuak, eta Europako hainbat ikastetxetan aniztasunari erantzuteko eta hezkuntzan txertatzeko egiten diren neurriekin lotutako esperientziak aurkeztu dituzte.

Raquel Pérez Biologia eta Geologiako irakasleak eta Laura Zufía Fisika eta Kimikako irakasleak Erromako IC Sinopoli Ferriniren job-shadowing batean parte hartu dute. Job-shadowing horretan ikusi ahal izan dute nola lantzen diren inklusioa eta aniztasunarekiko arreta eta erabiltzen diren metodologia eta baliabideak. Gainera, beste bi zentro ezagutzeko aukera izan dute (IC Cassia eta Lyceo Científica Avogadro).


María Osta Matematikako irakasleak (kalitate-arduraduna) eta Luisa De Santisteban Biologia eta Geologiako irakasleak job-shadowing bat egin dute Italiako Aosta herrian (LICAM eta St. Roch), saskibaloiaren eta musikaren bidez ezgaitasunak edo autismoa duten ikasleak nola barneratzen dituzten ikusteko.


Hugo Lasheras Fabok, DBHko lan-koordinatzaile Esparru Zientifiko Matematikoko irakasle eta tutoreak, job-shadowing bat egin du Berlingo (Alemania) Friedensburg Oberschulen. Inklusioa lantzeko beste modu batzuk ikusteko aukera izan du, ikasgelaren barruko eta kanpoko gatazken kudeaketa, klaseak/ordutegiak multzoka eta BOPak beste modu batera banatzea, horiek guztiak lanbide-orientazioan oinarritutako proiektuak baitira.


Daniel López Virtanenek, Teknologiako irakasleak eta Hezkuntza Teknologien arduradunak, job-shadowing bat egin du Lagosen (Portugal), Gil Eanes Eskola Taldea bisitatu du, Gil Eanes Bigarren Hezkuntzako Eskola, Naus Oinarrizko Eskolak eta Mello Breynerren Sophia Resandere Eskola barne. Hezkuntza bereziko ikasleen inklusioa eta hezkuntza teknologien erabilera nola lantzen diren ikusteko aukera izan du.


Ana Frago Pedagogia Terapeutikoko irakasleak job-shadowing bat egin du Florentziako ITT Marco Polon, antolakuntza-neurriak, HPBak dituzten ikasleen irakaskuntza eta hiri horretako erreferentzia-zentro batean sartzeko tratamendua aztertzeko.


Ana Bernal Geografia eta Historiako irakasleak ISS Peanoa bisitatu du Florentzian. Irakurmena eta eskolako liburutegiaren erabilera hobetzeko lanean, Florentzia bezalako hiri historiko batean Ondarearen tratamenduan eta hizkuntza-lizeo batean sartzean jarri da arreta.


Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu zentroaren nazioartekotze-web orria eta https://etwinning.educacion.navarra.es/2023/08/28/i-jornada-de-buenas-practicas-erasmus-en-el-ies-julio-caro-baroja-de-pamplona/

Kontaktua: Elisa Echenique
Mezu elektronikoak: eechenie@navarra.es
Telefonoa:848426975