angle-left Antzerki Gaztearen Buero Sarietan izena emateko epea zabaldu da; Navarro Villoslada BHIk irabazi zuen aurreko edizioan.

2021/01/14

Coca-Colak Espainian aitzindari den antzerki gaztearen lehiaketarako deialdia egin du berriro, Antzerki Gaztearen Buero Sarietarako, eta, hala, Espainia osoko gazteei esperientzia aberasgarriak eskaintzeko konpromisoa hartu du.
Gai askekoak eta Estatuko edozein hizkuntza ofizialetan, 18. Sariek modalitate berriak gehitzen dituzte, hala nola bakarrizketak eta audioteatroak. Hala, lehiaketak bere aukerak zabaltzen ditu, eta bere historian lehen aldiz irekitzen du iraupen laburreko bakarrizketa batekin parte hartzeko aukera, bai eta audioak erabiltzeko aukera ere, gazteek beren eguneroko komunikazioan hainbeste erabiltzen baitute, beren sormena eta talentua askatzeko.
Berritasun horrekin, Coca-Colak gure herrialdeko gazteei esperientzia ahaztezinak eta aberasgarriak bizitzen jarraitu nahi du, adierazpen-formatu berrien bidez, komunikatzen eta taldean lan egiten ikasiz, memorizazioa, adierazpena edo enpatia bezalako trebetasunak indartzen dituzten bitartean.
Beatriz Osuna Coca-Cola Fundazioko zuzendariak nabarmendu du oso garrantzitsua dela talentua sustatzen duten eta aniztasunarekin eta inklusibitatearekin gauza bera egiten duten proiektuak garatzea: “Parte hartzeko bide berriekin, gazteei jakinarazi nahi diegu guztiek dutela beren lekua, bai taldean antzerkia egiten denbora badaramate, bai agertoki batera inoiz igo ez badira, Buero Sarietan. Gure inguruan beren muntaiak ikusi eta beren talentua distiratsu ikusi nahi duten ikusleak dituztela jakin dezaten nahi dugu”.
Iruñeko Navarro Villoslada BHIk irabazi zuen iaz
Nafarrek ezagutzen dute Espainiako gazteen antzerki-lehiaketa aitzindaria. Joan den edizioan ikusi zen Iruñeko Navarro Villoslada BHIko Antzerki Tailerrak irabazi zuela eskola-kategoriako lehen sari nazionala, “Personajas” lanagatik. Lan hori emakumearen ikuspenari buruzkoa zen.
Aste honetan, gazte irabazleek ikastetxeko instalazioetan banatu zuten saria: antzezlan teknikoa, ke-makina bat eta LED fokua, beren aurkezpenak aberasteko. Iruñeko taldeak garaipen-talde zabala du lehiaketan, hala nola bere hirugarren sari nazionala 2018an edo lehen sari nazionala 2011n.

Formatu digitala finkatzen da, ilusioa handitzen da
Aurreko edizioak arrakasta izan zuen, eta COVID-19 agertu ondoren, plano digitalera aldatu zen. Hala, Buero Sarien edizio berriak maila digitalean jarraituko du, hezkuntza- eta arte-komunitateen laguntzarekin. Coca Cola Fundazioaren webgunean eman dute izena, eta gazteek beren lanak partekatzeko ilusioa handitzen ari da.
Otsailean eta martxoan, “Online antzerkia” egingo da, eta, horietan, arte eszenikoetako irakasle, gazte eta profesional ospetsuek ezagutzak trukatuko dituzte online. Udaberrian, fase autonomikoak iritsiko dira, uda hasieran Antzerkiaren Asterako hautatutako nazionalak ezagutzeko. Azken galan edizioko irabazleen izenak ezagutuko ditugu.
Coca-Colak gazteen ahalegina, talentua eta sormena baloratzen ditu, partner onenak kontuan hartuta, parte-hartzea esperientzia paregabea izan dadin. Kultura eta Kirol Ministerioa izan da edizioetan, INAEM Arte Eszenikoen eta Musikaren Institutu Nazionalaren bidez. Gainera, lehiaketako epaimahaia eszenako hainbat pertsona ospetsuk osatzen dute, hala nola Carlos Hipólito, Emilio Gutiérrez-Caba, Myriam Gállego, María Adánez eta Fran Perea. Pertsonalki berrikusi eta irabazleak aukeratzen dituzte.
2003an sortu zirenetik, 14 eta 21 urte bitarteko 4.244 taldetako 85.580 gaztek Gazteentzako Antzerki Buero Sariak gure herrialdeko erreferentziako antzerki gazteen lehiaketa bihurtu dituzte. Urterik urte, Coca-Colak gazte-komunitate bat sortu du ikusleak hunkitzeko eta haien talentua erakusteko. Urtez urte, tauletara igo dira beren errealitateak erakusteko, munduaz eta gizarteaz duten ikuspegia partekatzeko.
Deskargatu material grafikoa hemen
Izen emateak hemen