Katalogoa - Publicaciones
Ebaluaketa Gaia duen edukia.
Lehen Hezkuntzako hiru zikloetan 2006-2007 ikasturte amaieran egingo den kanpo ebaluazioaren testuingurua aurkezten da. Ebaluatuko diren arloetako proben ereduak ere topa daitezke, hau da: gaztelaniazko ulermenezko irakurketa, gaztelaniazko testuen ekoizpena eta arazoen ebazpena.
Ingelesezko Hizkuntza gaitasuna; ahozko komunikazioa proban erabilitako lau sortak dira, A4 tamainan, inprimatzeko modukoak.
Curriculum aniztasuna zertan datzan azaltzen da. Honako gai hauen gaineko argibideak ematen dira: ikasleak hautatzeko eta sartzeko modua, irakasleek eduki behar duten profila eta prestakuntza, ikasgelaren antolakuntza, ordutegiak eta tailerrak, curriculumaren ikuspegia eta edukien aukeraketa, ebaluazioa eta titulazioa, eta hori guztia antolatzen Orientabide Departamentuak duen garrantzia.
Contiene la O.F. 515/1994 y la Resolución 656/1995 que regulan la Evaluación en la ESO. También contiene orientaciones y modelos de documentos e informes.
Dirigido especialmente a orientadores, profesores de Pedagogía Terapéutica y asesores, el trabajo pretende aclarar las cuestiones que se plantean sobre este tema. Incluye varios cuadros sinópticos.
CREENAk itxuratzen dituen gidetako bat daukan CD-ROM bat da. Kontsultarako erreferentzi materiala izan nahi du mututasun selektiboa eskolan goiz antzemateko, ebaluatzeko eta esku hartzeko prozesuan.
Irakurmena definitzeaz gain, PIRLS eta PISA nazioarteko ebaluazio proiektuetan irakurketari buruz jasotakoaz hitz egiten da. Era berean, irakurketan goi mailako errendimenduak lortu ahal izateko, hezkuntza sisteman egin beharreko jarduera egokiak aztertu, eta jarduteko proposamenak zehazten dira.
2006ko PISA ebaluazioaren datuak aurkezten ditu, Zientzia, Irakurketa eta matematikaren inguruan egina. Aurrena Pisa ebaluzioaren orientazioa esplikatzen du eta ondoren emaitzak, gaitasun/prozesu eskalen arabera, ezagupen menderatze mailen arabera, zientzienganako jarreraren arabera eta hainbat aldagairen arabera. Irakurketan eta matematikan errendimendu orokorra aurkezten da, eta gero gaitasun mailen arabera eta sexuaren arabera ere bai.
Zientziak ebaluatzeko PISA eredua aurkezten zaigu. Edukiak, testuingurua eta zientzia prozesuak neurtzen dituen gaitasun zientifikoa azaltzen zaigu. Iruzkinez lagundutako galdera dezente eskaintzen dira eta baita ereduak berak eragindako iradokizunak ere.
Nafarroako hezkuntzan erabilitako adierazle sistemaren berri ematen zaigu. Honako multzo hauetan banatuta daude: Testuinguru Adierazleak, Baliabide Adierazleak, Eskolaratze Adierazleak, Prozesu Adierazleak eta Emaitza Adierazleak.