Azken argitalpenak - Publicaciones
2004-2005 ikasturtean Nafarroan izandako emaitza akademikoak jasotzen dira, hezkuntza mailen arabera banatuta, alegia: Lehen eta Bigarren hezkuntza, DBH, Lanbide Hastapen Programak, Batxilergoa eta Berariazko Lanbide Heziketako.
2003-2004 ikasturtean Nafarroan izandako emaitza akademikoak jasotzen dira, hezkuntza mailen arabera banatuta, alegia: Lehen eta Bigarren hezkuntza, DBH, Lanbide Hastapen Programak, Batxilergoa eta Berariazko Lanbide Heziketako.
Lehen Hezkuntzako, Bigarren Hezkuntzako, DBHko, Lanbide Hastapen Programetako, Batxilergoko eta Berariazko Lanbide Heziketako emaitza akademikoak jasotzen dira. Emaitza akademiko orokorren ondorioak ez ezik, ikastetxeen titularitatearen eta ikasleen hizkuntza ereduaren arabera bereizitako datuak ere kontsulatu ahal izango ditugu.
Eskola liburutegia aztertzeko eta ikertzeko baliabideak eskaintzen dituen gune gisa aurkezten zaigu. Hainbat ariketa eskaintzen dira, ikasleek liburutegiak eskainitako materialak, kontsulta liburuak, entziklopediak eta hiztegiak erabiltzen ikas dezaten.
89/2002 Foru Agindua jasotzen da; hain zuzen ere, Batxilergoaren egitura garatzen, antolaketa arautzen, ordutegia finkatzen eta Nafarroako hautazko ikasgaien curriculuma onartzen duena.
Haur eta Lehen Hezkuntzan ingeles hizkuntza ikasgaiari dagozkion errendimendu estandarrak jasotzen dira. Haur hezkuntzako etapa bakoitza eta haur hezkuntza bera amaitzean, ikasleek ikasgai horri buruz jakin beharrekoa laburbiltzen da, modu argi eta zehatzean.
Haur Hezkuntzako A ereduari dagokionez, Matematika, Gaztelania eta Euskara ikasgaien estandarrak proposatzen dira.
Derrigorrezko irakaskuntzaren testuinguruan, gaztelania bigarren hizkuntza gisa irakasteko eta ikasteko curriculum proposamena eskaintzen zaigu. Helburu espezifikoak eta orokorrak, gaien araberako multzotan banatutako Lehen eta Bigarren hezkuntzarako edukiak eta ebaluazio irizpideak zehazten dira adibide jakin batzuen laguntzaz. Horrez gain, oinarri didaktikoak zein metodologikoak eta, Lehen eta Bigarren hezkuntzan BH/2ko programazio batean egin beharreko lanen proposamena egiten zaigu, hizkuntzaren lau trebetasunak aintzat hartuz, alegia: ahozko ulermena, irakurmena, ahozko adierazpena eta idatzizko adierazpena. Hainbat baliabide didaktiko proposatzen dira.
Hezkuntzaren etapa honen gaineko informazioa ematen du; hiru hizkuntz ereduen ikasgaiak eta ordutegiak, derrigorrezko eta aukerako ikasgaiak, 4.eko curriculum aukerak, ebaluazioa, promozioa, tirulua eta ondoren egin daitezkeen ikasketak.
Hezkuntzaren etapa honen gaineko informazioa ematen du; hiru hizkuntz ereduen ikasgaiak eta ordutegiak, derrigorrezko eta aukerako ikasgaiak, 4.eko curriculum aukerak, ebaluazioa, promozioa, tirulua eta ondoren egin daitezkeen ikasketak.