Haur Hezkuntzako lehen zikloa (0-3 urte) - Dpto
Haur Hezkuntzako lehen zikloa borondatezkoa da eta haren helburua da 16 astetik 3 urte bitarteko haurren afektu-, mugimendu- eta ezagutza-gaitasunen eta komunikazioaren eta hizkuntzaren garapen orekatua lortzen laguntzea.
Kontaktua: Haur eskolen eta landa eskolen atala
Mezu elektronikoak: seccion.escuelasinfantiles.escuelasrurales@navarra.es
Telefonoa: 848 42 60 86
- 2024-2025 ikasturteko PROZEDURA onesten duen ebazpena
- 2024-2025- Onarpen prozesurako EGUTEGIA
- Resolución 117/2024, 12 de abril, instrucciones para calendario curso 24-25
- Onarpenerako BAREMOA 2024-2025
- FAMILIENDAKO INFORMAZIOA 2024-2025 ikasturteko onarpen prozesurako
- 16/2024 FORU AGINDUA, martxoaren 1ekoa, ikastetxeetan haurrak onartzeko prozesua
Hezkuntza Departamentuaren helburua da kalitatezko hezkuntza inguruak sustatzea, desberdintasun pertsonal, kultural eta sozialak konpentsatuko dituztenak, intentzio argi batekin antolatuak: familiekin lankidetzan, haurren garapenerako prozesu optimoa ematea, hori guztia segurtasunezko eta ongizatezko esparru batean.
- Aurreinskripzioa ikastetxe publikoetan
68/2024 EBAZPENA, martxoaren 6koa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, prozedura onesten duena haurrak onartzeko, 2024-2025 ikasturtean - Baimendutako ikastetxe publiko eta pribatuen zerrenda
- Ikastetxeak sortu eta baimentzea
Haur Hezkuntzako lehen zikloko ikastetxeen sorrera eta baimen ematea kudeatzeko baliabideak - Hezkuntza baliabideak
Haur hezkunzako lehen zikloko proposamen pedagogikoa garatzeko orientabideak - Finantzaketa
Toki entitateentzako laguntzak, udaletako haur eskolen kudeaketa finantzatzeko - Resolución 63/2024, de 10 de diciembre, por la que se actualizan para el curso 24-25, las cuantías económicas de los módulos de financiación
RResolución 63/2024, de 10 de diciembre, por la que se actualizan para el curso 24-25, las cuantías económicas de los módulos de financiación
En este apartado se pueden encontrar toda la normativa relacionada con las escuelas infantiles, específicamente la relacionada con su regulación, subvenciones, admisión, tarifas y calendario.