Katalogoa - Publicaciones
Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiak 1996ko irailetik 2002. urtera eginiko argitalpen guztiei buruzko erresenak topatuko ditugu. Berrikuntza gisa, guztiak CD-ROM batean jaso dira, gehientsuenak PDF formatuan; horri esker, erresenak osorik ikusteko aukera izango dugu. Era berean, bilaketa sistemaren bidez, obretako corpus osoan ez ezik obra bakoitzaren barruan ere bilaketa egin ahal izango dugu.
Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiak 1996tik 2005era argitaratutako lanen bilduma aurkezten da. Obrak bildumetan jaso dira eta bakoitzaren edukiari buruzko deskribapena egin da. Gidarekin batera CD-ROMa banatzen da. Obra asko PDF formatuan ageri dira; eta horri esker, orri jakinak kontsultatu, gai zehatzak bilatu edo obraren ikuspegi orokorraz jabetzeko aukera izango dugu.
Está guía recoge las publicaciones del Departamento de Educación desde 1996 hasta el 2007. Está organizada por grandes bloques temáticos y colecciones encabezadas por una introducción general tras la cual se presentan, ordenadas cronológicamente, las publicaciones. Cada una de ellas tiene sus datos técnicos y una pequeña reseña del contenido. La guía contiene, además, un DVD con los PDF de 204 publicaciones.
Bigarren Hezkuntzako ikasleekin lan egiten duten irakasleentzako eta gizarteko zerbitzuko langileentzako gida da (zeharkako gaiak, HJA, Tutoretzak, Gizarte trebetasunak, …). Honako sei interes gune hauetan antolatuta dago: nor naiz ni, besteak, nire bizitzaren gaineko kontrola dut, pertsonen arteko harremanak, hobe komunikatzen naiz eta zaintzen naiz.
Sarreran zeharkako gaiak zer diren azaltzen da eta horiek gelan lantzeko moduak aipatzen dira. Horrez gain, programak, egitasmoak, curriculumeko materialak eta bakoitzari buruzko bibliografia eta helbide interesgarriak eskaintzen dira.
Honako gai hauei buruzko informazio orokorra eskaintzen da: ikasle etorkinen eskolatzea, Nafarroako hezkuntza sistema, ikastetxeen antolakuntza, ikasleen eta familien eskubideak eta betebeharrak, eskola egutegia eta ikasketen homologazioa. Interesgarriak izan daitezkeen telefonoak eta helbideak ere jasotzen dira.
Ezin hobe hautaturiko eta sailkaturiko jarduerak ageri dira, elkarreragiketa eta gizarte autonomiako trebetasunak lantzeko, bai eskolan bai eskolatik kanpo. Horrekin batera, irakaskuntza-ikaskuntza prozesua ebaluatzeko irizpideak zehazten dira.
Laneko orientazio ez-sexistari buruzko hainbat artikulu eskaintzen dira. Orientatzaileei eta irakasleei zuzenduta daude.
Haur Hezkuntzako D ereduari dagokionez, Matematika, Gaztelania eta Euskara ikasgaien estandarrak proposatzen dira.
Hainbat orientabide eskaintzen dira, buruko paralisia duten haurren curriculuma egokitzeko. Adibide zehatzak eta ebaluazioa egiteko galdeketak ematen dira kasu bakoitzerako. Halaber, eskola altzariak eta material didaktikoak egokitzeko eranskina topatuko dugu.