Katalogoa - Publicaciones
Dokumentazio didaktikoa Gaia duen edukia.
Lehen zatiak ulermenezko irakurketaz eta irakurmena hobetzeko moduaz dihardu. Bigarren zatiak, berriz, unitate didaktikoaren, atalen, paragrafoen eta perpausen egiturei buruzko adibideak eskaintzen dizkigu.
Lehen zatian, idazketaz eta "ongi idazteaz" ulertzen dugunari buruzko hausnarketa orokorrak biltzen dira. Bigarren zatian, berriz, idatzizko adierazpenean irakasleek eta ikastetxeek duten eginkizuna aztertzen da eta proposamen zehatzak eskaintzen zaizkie edozein arlotako irakasleei. Batik bat, eskolan ekoiztu ohi diren testuak lantzen dira.
Testuen bitartez, ahotsa, sentimendua eta sormena lantzeko hainbat teknika eta ariketa proposatzen dira, irakurtzeko trebetasuna finkatzeko eta garatzeko helburuarekin. Proposaturiko teknikak lantzeko testu egokiak ageri zaizkigu.
Lehen zatian, irakurketaren gaineko eredu teorikoa aurkezten da. Bigarren zatiak, berriz, irakurketa plan bati buruz dihardu. Besteak beste, horrelako plan baten xedea, ezaugarriak eta elementuak zehazten dira. Horrez gain, plana egiteko baliagarri izango zaizkigun argibideak ematen dira.
Lehen zatian, irakurketari, hizkuntzalaritzaren eta literaturaren irakaskuntzari eta animazio teknikei buruzko iritziak ematen dira. Bigarren zatian, berriz, eskola liburutegian lantzeko hainbat jarduera proposatzen dira, bi ardatz nagusitan banatuta: liburua hausnarketarako tresna gisa eta liburua osatzen duten elementuak.
Lehen zatian irakurmenari buruzko alderdi teorikoak aztertzen dira: ulermenezko irakurketaren hurbilpena; testu egiturak eta irakurmena; eta amaitzeko, irakurmena hobetzeko estrategiak. Bigarren zatian, jarduerak proposatzen dira eta irakasleei argibideak ematen zaizkie, ikasgelan irakurmena hobetzeko.
Eguneroko bizitzak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzea proposatzen zaie gurasoei, familia giroan irakurtzeko eta idazteko ohiturak sor daitezen.
Eguneroko bizitzak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzea proposatzen zaie gurasoei, familia giroan irakurtzeko eta idazteko ohiturak sor daitezen. Honako egoera hauek ageri dira: irakurri eta idatzi bidaiatzeko, komunikatzeko, jateko, oroitzeko, informazioa bilatzeko, egunerokoa ezagutzeko, jolasteko eta gozatzeko.
Presenta orientaciones para la aplicación en los centros de la O.F. 514/1994 en lo que se refiere a las medidas de atención a la diversidad que en ella se contemplan. En anexos se incluyen la O.F. y Resoluciones, así como un ejemplo de desarrollo horario.
Faltzesko LHko ikastetxeko irakasleen esperientzia aurkezten zaigu. Eskola liburutegia erabiltzaileen prestakuntzarako eta Haur Hezkuntzatik DBHko 1. mailara unitate didaktikoak garatzeko gune bihurtzeko emandako pausoak azaltzen zaigu. Erantsitako DVDean, edukiari, sarrerari eta liburutegiaren antolamenduari buruzko antzezpena egiten da.