Katalogoa - Publicaciones
Dokumentazio didaktikoa Gaia duen edukia.
![imagen](/documents/713364/714653/blitzama3eus.jpg/ba2b99af-cf89-43da-bea9-9c42f49bc9f9?t=1426681144171)
Lehen zatiak irakurmenaz eta ulermenezko irakurketa hobetzeko moduaz dihardu. Bigarren zatiak, berriz, unitate didaktikoaren, atalen, paragrafoen eta perpausen egiturei buruzko adibideak eskaintzen dizkigu.
![imagen](/documents/713364/714653/lecturaeusk.jpg/a6e3ef21-c7c3-4021-8e21-792c8cee9bea?t=1426682196172)
583/2002 eta 527/2002 ebazpenak ageri dira; hain zuzen ere, Lehen Hezkuntzako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako arlo guztietan ulermenezko irakurketa eta berariazko hiztegiak lantzeko argibideak ematen dituztenak. Halaber, Ulermenezko Irakurketaren Nafarroako Planaren oinarrizko printzipioak jasotzen dira.
![imagen](/documents/713364/714653/zertarako.jpg/05593c9b-57dc-4b17-9307-e7a4900c8425?t=1426507933442)
Lehen zatian, irakurketari, esanahiari eta testuaren ulermenari buruzko hausnarketa sakona eskaintzen zaigu, irakurtzeko ekintzan parte hartzen duten faktoreak aintzat hartuz, hau da: irakurlea, testua eta testuingurua. Bigarren zatian, berriz, honako hauek eskaintzen dira: ulermenezko irakurketaren aurretik egin beharreko jarduerak, arlo guztietan komunak diren irakurmen trebetasunak garatzeko jarduerak eta testuak hobe ulertzeko idazketa jarduerak.