Katalogoa - Publicaciones
Eskolako liburutegiko Bilduma duen edukia.

Lehen zatian, irakurketaren gaineko eredu teorikoa aurkezten da. Bigarren zatiak, berriz, irakurketa plan bati buruz dihardu. Besteak beste, horrelako plan baten xedea, ezaugarriak eta elementuak zehazten dira. Horrez gain, plana egiteko baliagarri izango zaizkigun argibideak ematen dira.

Lehen zatian, irakurketari, hizkuntzalaritzaren eta literaturaren irakaskuntzari eta animazio teknikei buruzko iritziak ematen dira. Bigarren zatian, berriz, eskola liburutegian lantzeko hainbat jarduera proposatzen dira, bi ardatz nagusitan banatuta: liburua hausnarketarako tresna gisa eta liburua osatzen duten elementuak.

Lehen zatian irakurmenari buruzko alderdi teorikoak aztertzen dira: ulermenezko irakurketaren hurbilpena; testu egiturak eta irakurmena; eta amaitzeko, irakurmena hobetzeko estrategiak. Bigarren zatian, jarduerak proposatzen dira eta irakasleei argibideak ematen zaizkie, ikasgelan irakurmena hobetzeko.

Liburuak aztertu egiten du zer irakurketa ohitura dituzten Bigarren Hezkuntzako ikasleek eta zer eragina duten haiengan Internetek eta teknologia berriek. Aztertzen ere ditu interneteko genero diskurtsiboak, eta zer eginkizun duten irakurketak eta idazketak euskarri analogiko zein digitaletan.

Eguneroko bizitzak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzea proposatzen zaie gurasoei, familia giroan irakurtzeko eta idazteko ohiturak sor daitezen.

Eguneroko bizitzak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzea proposatzen zaie gurasoei, familia giroan irakurtzeko eta idazteko ohiturak sor daitezen. Honako egoera hauek ageri dira: irakurri eta idatzi bidaiatzeko, komunikatzeko, jateko, oroitzeko, informazioa bilatzeko, egunerokoa ezagutzeko, jolasteko eta gozatzeko.
Faltzesko LHko ikastetxeko irakasleen esperientzia aurkezten zaigu. Eskola liburutegia erabiltzaileen prestakuntzarako eta Haur Hezkuntzatik DBHko 1. mailara unitate didaktikoak garatzeko gune bihurtzeko emandako pausoak azaltzen zaigu. Erantsitako DVDean, edukiari, sarrerari eta liburutegiaren antolamenduari buruzko antzezpena egiten da.
Liburutegiak kudeatzeko ABIES 2.0 programa jartzeko eta erabiltzeko gidaliburua da.

Eskola liburutegian lantzeko egokiak diren prestakuntza jarduerak jasotzen dira. Lehen eta Bigarren Hezkuntzako irakasleei zuzenduta dago.
Bigarren Hezkuntzako ikastetxe bateko eskola liburutegiaren funtsa osatzeko egokiak izan daitezkeen liburuak aipatzen dira. Curriculumeko arloen eta literatura generoen arabera antolatuta daude. Liburu bakoitzeko argitaletxe datuak eta erresena laburra eskaintzen zaigu.