1212-1512-2012 Nafarroa Abentura bat hiru garaitan
imagen

Lan didaktiko eta atsegina da. Gure garaiko hiru haur pertsonaiaren inguruko fikzio gozo baten bitartez Nafarroako historiaren bi data gako horiek lotzen ditu gure egunokin, eta helburua du gure eskola-umeei gertaera historiko horien gaineko zenbait nozio oinarrizko eskuraraztea, beren adinarentzat behar bezalako mailan, lana beharrik gabeko datuz kargatu gabe.

Irakurri gehiago...

2004. Urtean hizkuntza berrikuntzako Proiektuak

2004. ikasturtean Euskara Zerbitzuak deitutako Hezkuntza Berrikuntza lehiaketan saritutako egitasmoak dira.

Irakurri gehiago...

2nd Conference of Foreign Languages

Atzerriko Hizkuntzen bigarren jardunaldian parte hartu zutenen ponentziak eta artxiboak jasotzen ditu DVD honek.

Irakurri gehiago...

A ereduko jardunaldiak

Argitalpen honetan jasotako hitzaldiak eta txostenak 2003ko martxoan aurkeztu ziren, Hezkuntza Departamentuaren Euskara Zerbitzuak antolatutako A ereduari buruzko jardunaldietan.

Irakurri gehiago...

A tribute to New York

New York hiriko elementuetan oinarrituriko unitate didaktikoa proposatzen da, hain zuzen: eraikinak, jendea, kaleak, metroa eta museoak. Bakoitzari buruzko jarduerak ere eskaintzen dira.

Irakurri gehiago...

Actas de las jornadas de Lenguas Extranjeras. Abril 1999

C1999ko apirilean atzerriko hizkuntzei buruz Iruñean eginiko jardunaldietan aurkezturiko txostenak eta dokumentuak jasotzen dira. Saio batzuk hizkuntza irakasle guztientzat komunak dira; eta beste batzuk bereziki eginak dira Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza, Bigarren Hezkuntza eta Hizkuntza Ofizialeko eskoletako irakasleentzat.

Irakurri gehiago...

Adimen gaitasun handiak dituzten ikasleen hezkuntza premiak ebaluatzeko prozesua
imagen

CREENAk itxuratzen dituen gidetako bat daukan CD-ROM bat da. Kontsultarako erreferentzi materiala izan nahi du mututasun selektiboa adimen gaitasun handia duten ikasleen hezkuntza premiak ebaluatzeko prozesuan.

Irakurri gehiago...

Adimen Superdotazioa Aparteko Gaitasunak

Irakasleei eta hezitzaileei goi mailako gaitasunak dituzten haurrak hautematen laguntzeko orientabideak eskaintzen zaizkie. Horrez gain, haur horien hezkuntza premiaz eta ezarritako curriculumak eskaintzen dizkien erantzunez dihardu.

Irakurri gehiago...

Alumnado con discapacidad písiquica en la ESO. Orientaciones para la respuesta educativa: Unidades Específicas

Unitate Espezifikoak definitu, eta horiek antolatzeko modua azaltzen da. Arlo arruntetan, ikasleak integratzeko moduari, jarraitu beharreko metodologia egokiari eta ikasle horien ebaluazioari buruzko ildoak ematen dira. Ikasleak unitate horietan atxikitzeko fitxa-gida bat ageri zaigu.

Irakurri gehiago...

Alumnado con grave discapacidad auditiva en Educación Infantil y Primaria

Entzuteko gaitasuna definitzen da. Horrelako elbarritasuna duten ikasleen ebaluazioa egiteko moduaz eta ikasle horiekin ikastetxeetan egin beharreko jarduerez dihardu. Horrez gainera, Haur eta Lehen hezkuntzan ikasle horien jarraipena eta ebaluazioa egiteko edo datuak biltzeko, eranskinak eta adibideak eskaintzen dira.

Irakurri gehiago...