Katalogoa - Publicaciones
DBHko 2. eta 4. mailako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren diseinua jasotzen da. Horrekin batera, ahozko eta idatzizko ulermenenean zein adierazpenean, hizkuntzari buruzko hausnarketan eta alderdi soziokulturaletan izandako emaitzak eskuragarri daude. Gizarte faktoreei, eskolari, ikasleari eta irakasleari buruzko aldagaiak aurreikusten dira.
2004. urtean Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasle guztiei eginiko Ingeleseko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Besteak beste, ebaluazioaren diseinua, ikasleek ahozko ulermenean izandako errendimendua, ahozko adierazpena, idatzizko ulermena eta adierazpena, eta errendimendu globala begiratzeko aukera izango dugu. Halaber, ikasleei buruzko eta irakasleei loturiko eskola eta gizarte aldaera jakinetan izandako emaitzak jaso dira.
Ikuskaritza Zerbitzuak Departamentu didaktikoetan eginiko ebaluazioaren datuak ematen dira. Datuak jasotzeko, hainbat informazio iturri erabili dira (inkestak, elkarrizketak eta dokumentuen analisia). Irakasleen, departamentu buruen eta zuzendaritza taldeen iritziak ez ezik, ebaluatzaileak berak kanpotik emandakoak ere ezagutzeko aukera izango ditugu.
Argitalpen honek aztertu egiten du zer emaitza izan ziren 2009-2010 ikasturtean lehen hezkuntzako 4. kurtsoan egindako irakurmen gaitasunaren ebaluazioan.
Kasu askoren azterketan oinarrituta, ebaluazioari eta titulazioa erabakitzeko prozedurei buruz diharduen lana da. Gainditu gabeko ikasgaiak dituzten ikasleen ziklo amaierako ebaluazioa aztertzen da eta titulazioari buruzko hainbat zalantza argitzen dira. Halaber, orientabidean eta ebaluazioan laguntzeko dokumentuak eskaintzen dira.
CD honek hainbat hezkuntza esperientzia jasotzen ditu, curriculum dibertsifikazioko ikasgeletan erabiltzekoa.
CREENAk itxuratzen dituen gidetako bat da. Kontsultarako erreferentzi materiala izan nahi du Hezkuntza Bereziko ikastetxe batean ikasgela alternatibo bat sortu eta diseinatzeko prozesuan.
Elikadura ohiturei buruzko argibideak ematen dira. Ohitura osasuntsuen gaineko gomendioak eskaini, eta zailtasun arruntenak azaltzen dira, hala nola jateko gogorik eza, ukazioa, mahaian egoteko jarrera eta tresnen erabilera. Zailtasun larrienak ere aztertzen dira, esate baterako, anorexia, bulimia eta gizentasuna. Halaber, familian jarraitu beharreko orientabideak eta ildoak ematen dira.
Familiak iraklurzaletzeko urteroko kianpinaren liburuxka. Laburki deskribatzen ditu fikzioaren genero desberdinak (mitoak, ipuina, eleberriak…) eta hainbat irakurgai gomendatzen irakurle gazteendako egokiak.
Nafarroko Foru Komunitateko unibertsitateaz kanpoko ikastetxe publikoetan eta ikastetxe pribatu itunduetan bizikidetza arautzen duena. Garatzeko ereduak eta iradokizunak.