Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. 2.º y 4.º de la ESO

DBHko 2. eta 4. mailako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren diseinua jasotzen da. Horrekin batera, ahozko eta idatzizko ulermenenean zein adierazpenean, hizkuntzari buruzko hausnarketan eta alderdi soziokulturaletan izandako emaitzak eskuragarri daude. Gizarte faktoreei, eskolari, ikasleari eta irakasleari buruzko aldagaiak aurreikusten dira.

Irakurri gehiago...

Evaluación de la enseñanza y el aprendizaje de la lengua inglesa. 4.º de Educación Primaria. 2004

2004. urtean Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasle guztiei eginiko Ingeleseko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Besteak beste, ebaluazioaren diseinua, ikasleek ahozko ulermenean izandako errendimendua, ahozko adierazpena, idatzizko ulermena eta adierazpena, eta errendimendu globala begiratzeko aukera izango dugu. Halaber, ikasleei buruzko eta irakasleei loturiko eskola eta gizarte aldaera jakinetan izandako emaitzak jaso dira.

Irakurri gehiago...

Evaluación de los Departamentos Didácticos

Ikuskaritza Zerbitzuak Departamentu didaktikoetan eginiko ebaluazioaren datuak ematen dira. Datuak jasotzeko, hainbat informazio iturri erabili dira (inkestak, elkarrizketak eta dokumentuen analisia). Irakasleen, departamentu buruen eta zuzendaritza taldeen iritziak ez ezik, ebaluatzaileak berak kanpotik emandakoak ere ezagutzeko aukera izango ditugu.

Irakurri gehiago...

Evaluación Internacional Pisa 2009. Competencia lectora. Resultados de Navarra.

Argitalpen honek aztertu egiten du zer emaitza izan ziren 2009-2010 ikasturtean lehen hezkuntzako 4. kurtsoan egindako irakurmen gaitasunaren ebaluazioan.

Irakurri gehiago...

Evaluación y Titulación en la E.S.O.

Kasu askoren azterketan oinarrituta, ebaluazioari eta titulazioa erabakitzeko prozedurei buruz diharduen lana da. Gainditu gabeko ikasgaiak dituzten ikasleen ziklo amaierako ebaluazioa aztertzen da eta titulazioari buruzko hainbat zalantza argitzen dira. Halaber, orientabidean eta ebaluazioan laguntzeko dokumentuak eskaintzen dira.

Irakurri gehiago...

Experiencias en programas de atención a la diversidad. Diversificación curricular.

CD honek hainbat hezkuntza esperientzia jasotzen ditu, curriculum dibertsifikazioko ikasgeletan erabiltzekoa.

Irakurri gehiago...

Ezgaitasun anizkotzeko ikasleria. Ordezko espazioa eta denbora egituratzeko orientabideak

CREENAk itxuratzen dituen gidetako bat da. Kontsultarako erreferentzi materiala izan nahi du Hezkuntza Bereziko ikastetxe batean ikasgela alternatibo bat sortu eta diseinatzeko prozesuan.

Irakurri gehiago...

Familientzako Argibideak Jateko Ohituren Gainean
imagen

Elikadura ohiturei buruzko argibideak ematen dira. Ohitura osasuntsuen gaineko gomendioak eskaini, eta zailtasun arruntenak azaltzen dira, hala nola jateko gogorik eza, ukazioa, mahaian egoteko jarrera eta tresnen erabilera. Zailtasun larrienak ere aztertzen dira, esate baterako, anorexia, bulimia eta gizentasuna. Halaber, familian jarraitu beharreko orientabideak eta ildoak ematen dira.

Irakurri gehiago...

Fikzioaren generoak
imagen

Familiak iraklurzaletzeko urteroko kianpinaren liburuxka. Laburki deskribatzen ditu fikzioaren genero desberdinak (mitoak, ipuina, eleberriak…) eta hainbat irakurgai gomendatzen irakurle gazteendako egokiak.

Irakurri gehiago...

Foru Agindua, bizikidetza arautzen duena. Garatzeko ereduak eta iradokizunak.
imagen

Nafarroko Foru Komunitateko unibertsitateaz kanpoko ikastetxe publikoetan eta ikastetxe pribatu itunduetan bizikidetza arautzen duena. Garatzeko ereduak eta iradokizunak.

Irakurri gehiago...