Plan de implantación de la Educación Secundaria Obligatoria

Recoge la Resolución 937/1994 de 3 de octubre por la que se establece el plan de implantación y ofrece materiales de apoyo para la elaboración del Proyecto Curricular. Contiene orientaciones sobre la adecuación de los objetivos generales de la etapa, criterios metodológicos, evaluación y programaciones didácticas.

Irakurri gehiago...

Plan de mejora para los centros de Educación Infantil y Primaria. Cursos 2005-2006 y 2006-2007

293/2005 Ebazpena jasotzen da, Eskola eta Lanbide Irakaskuntzen Zuzendari Nagusiarena, Haur eta Lehen Hezkuntzako ikastetxe publiko eta itunpekoetan 2005-2007 ikasturteetarako hobekuntza plana ezartzen duena.

Irakurri gehiago...

Plastika Hezkuntza

Lehen zatian, plastikako irakasleak ikasgelan erabili ditzakeen teknika eta material guztiak aurkezten dira: marrazketa, pintura, estanpazioa, grabatua, eskultura, komikia, etab. Bigarren zatian, berriz, teknika horiek LHko eta DBHko zikloetan aplikatzeko moduak zehaztu, eta unitate didaktikoak eta jarduerak proposatzen dira.

Irakurri gehiago...

Portaera arduratsuak garatzen 3 urtetatik 12 urtetara
imagen

Portaera arduratsuei buruzko gomendioak eskaintzen zaizkie haurrei eta hezkuntza arduratsua egiteko ildoak gurasoei. Halaber, 3tik 12 urte bitarteko haurren bilakaeraren alderdien gaineko informazioa eman, eta gurasoei nahiz haurrei zuzenduriko galdetegiak banatzen dira.

Irakurri gehiago...

Primera vez. Suite ADSLescente

Javier Izcue eta Ignacio Arangurenen antzeslana, Navarro Villoslada BHIko Antzerki Tailerrerako idatzia. Talde horrek 2008-2009 ikasturtean taularatu zuen. Hamar eszena beregain dira, zeinetan hainbat pertsonaia nerabek beren denboran gauza bat lehenbiziko aldiz egin zuteneko gorabeherak kontatzen dituzten. Liburuarekin batera, antzestaldi baten bideo grabazioa dakarren DVD bat ere badator.Horrez gain, antzeslana tutoretzan lantzen laguntzeko gida didaktikoa ere eskuragai dago, zeinak 2009-2010 ikasturteko Bizikidetza Kanpaina osatzen duen.

Irakurri gehiago...

Primeras jornadas sobre intercambio de experiencias docentes en las Unidades de Currículo Especial

CD que recoge los contenidos de las ponencias que se presentaron durante los días 27,28 y 29 de abril dentro del marco de las primeras jornadas sobre intercambio de experiencias docentes en las unidades de currículo especial (UCES), organiozadas por el CREENA.

Irakurri gehiago...

Problemas de Matemáticas Aplicadas a las Ciencias Sociales II

Gizarte Zientzietara Aplikatutako Matematikako ariketak eta galderak jasotzen dira, honako hiru multzo handi hauetan banatuta: Algebra, Analisiak eta Probabilitatea, eta Inferentzia Estatistikoa. Ikasgaia ematen duten irakasleei eta ikasleei zuzenduta dago.

Irakurri gehiago...

Programaciones de aula por niveles de profundización. Ciencias de la Naturaleza. 1er. Ciclo de ESO

Ikasgaiaren helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazio irizpideak adierazteaz gain, ikasgelan egin beharreko jarduerak jasotzen dira, honako hiru zailtasun maila hauek bereiziz: "oinarrizkoa", ikasle guztiek egin beharrekoa; "propedeutiko edo ertaina", Batxilergoa bermeekin ikasi nahi duten ikasleentzako; eta "bikaina edo goi mailakoa" jakintza eta trebetasun maila jasoa duten ikasleentzat, hau da, hurrengo hezkuntza aldira igarotzeko eskatzen dena baino gaitasun handigoa dutenentzat.

Irakurri gehiago...

Programaciones de aula por niveles de profundización: Biología y Geología. 2º Ciclo de la ESO

Ikasgaiaren helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazio irizpideak adierazteaz gain, ikasgelan egin beharreko jardueren programazioa jasotzen da, hiru zailtasun mailatan: "oinarrizkoa", ikasle guztiek egin beharrekoa; "propedeutiko edo ertaina", Batxilergoa bermeekin ikasi nahi duten ikasleentzako; eta "bikaina edo goi mailakoa", jakintza eta trebetasun maila jasoa duten ikasleentzat, hau da, hurrengo hezkuntza aldira igarotzeko eskatzen dena baino gaitasun handigoa dutenentzat.

Irakurri gehiago...

Programaciones de aula por niveles de profundización: Ciencias sociales

Ikasgaiaren helburuak, edukiak, metodologia eta ebaluazio irizpideak adierazteaz gain, ikasgelan egin beharreko jarduerak jasotzen dira honako hiru zailtasun maila hauek bereiziz: "oinarrizkoa", ikasle guztiek egin beharrekoa; "propedeutiko edo ertaina", Batxilergoa bermeekin ikasi nahi duten ikasleentzako; eta "bikaina edo goi mailakoa" jakintza eta trebetasun maila jasoa duten ikasleentzat, hau da, hurrengo hezkuntza aldira igarotzeko eskatzen dena baino gaitasun handigoa dutenentzat.

Irakurri gehiago...