Katalogoa - Publicaciones
Liburu honek azaltzen du zer den ebaluazio diagnostikoa, LOEk urtero egin beharrekotzat ezarri duena ikastetxe guztietan Lehen Hezkuntzako bigarren zikloa amaitzean.
Presenta propuestas didácticas de Educación Plástica, Música y Dramatización en las que se destacan los aspectos comunes. Por ello, los autores desarrollan sus contenidos de forma integrada, con un enfoque que contempla las estrechas conexiones entre estos distintos modos de expresión y representación artística. Se acompaña de un CD-audio con las grabaciones musicales propuestas.
Ikasleen hezkuntza mailari egokitutako hainbat jarduera proposatzen dira. Horien bidez, bizikidetza eta bakea sustatzeko jarrera pertsonalak landu daitezke. Gaien araberako multzo handitan banatuta daude eta arloetako irizpideetan txertatu dira.
Hainbat jarduera eskaintzen ditu, ikasleen hezkuntza mailari egokituak. Horien bidez, bizikidetza eta bakea sustatzeko jarrera pertsonalak landu daitezke. Gaien araberako multzo handitan banatuta daude eta arloetako irizpideak bertan txertatu dira.
Hainbat jarduera eskaintzen ditu, ikasleen hezkuntza mailari egokituak. Horien bidez, bizikidetza eta bakea sustatzeko jarrera pertsonalak lantzen dira. Gaien araberako multzo handitan banatuta daude eta arloetako irizpideak bertan txertatu dira.
2001. eta 2002. urteetan EGA probetarako proposaturiko azterketak jaso dira. Horrekin batera, ahozko azterketan proposaturiko gaiak dituen CD audioa ere banatzen da.
2003. eta 2004. urteetan EGA probetarako proposaturiko azterketak jaso dira. Horrekin batera, ahozko azterketan proposaturiko gaiak dituen CD audioa ere banatzen da.
89/2002 Foru Agindua jasotzen da; hain zuzen ere, Batxilergoaren egitura garatzen, antolaketa arautzen, ordutegia finkatzen eta Nafarroako hautazko ikasgaien curriculuma onartzen duena.
CD honek sekuentzi didaktikoak eta jarduera ereduak jasotzen ditu. Haur Hezkuntzan, hizkuntza idatziaren irakaskuntzarako eredu eta gida modura erabili ahal izango dugu.
Javier Marcotegui Ros jaunak, Hezkuntza eta Kultura Kontseilariak, Madrilen, 1998ko martxoaren 4an Estatuko Eskola Kontseiluak antolaturiko "La implantación de la Educación Secundaria Obligatoria" izeneko mintegian eman zuen hitzaldiaren testua jasotzen da.