Katalogoa - Publicaciones
evaluación diagnóstica etiketa duen edukia.
![imagen](/documents/713364/714653/marcoteorico2eus.jpg/54fccc6e-eb8e-4d07-a780-9ed2d85f331a?t=1426161334768)
Liburu honek azaltzen du zer den ebaluazio diagnostikoa, LOEk urtero egin beharrekotzat ezarri duena ikastetxe guztietan DBHko bigarren kurtsoa amaitzean.
![imagen](/documents/713364/714653/marcoteorico1eus.jpg/d82a4d37-4e85-4f73-bc72-075882713b5c?t=1426163019612)
Liburu honek azaltzen du zer den ebaluazio diagnostikoa, LOEk urtero egin beharrekotzat ezarri duena ikastetxe guztietan Lehen Hezkuntzako bigarren zikloa amaitzean.
Lehen Hezkuntzako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Irakurmena eta ortografia gaztelaniaz zein euskaraz eta matematikak ebaluatzen dira. Ebaluazioren diseinua ere ageri zaigu. Besteak beste, erabilitako tresnak, errendimendu eskalak eta ikaskuntza testuinguruaren aldagaiak zehazten dira.
Lehen Hezkuntzako 2. eta 4. mailan Nafarroako ikastetxeetan eginiko ebaluazioaren emaitzak ageri dira. Honako ikasgai hauek ebaluatu ziren: Matematika, Gaztelania, Euskara eta Inguruaren Ezagutza.
2002. urtean DBHko 2. eta 4. mailako ikasleei egin zitzaien ebaluazioaren datuak aurkezten dira. Irakurmena eta ortografia euskaraz zein gaztelaniaz eta matematika ebaluatu ziren. Ebaluazioa egiteko askotariko aldagaiak erabili ziren.
2005eko abenduan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 2. eta 4. mailatan eginiko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Matematika, Gaztelania eta Euskara ikasgaiak ebaluatu ziren. Ikasgaietako probak ere eskura daitezke.
DBHko 2. eta 4. mailako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren diseinua jasotzen da. Horrekin batera, ahozko eta idatzizko ulermenenean zein adierazpenean, hizkuntzari buruzko hausnarketan eta alderdi soziokulturaletan izandako emaitzak eskuragarri daude. Gizarte faktoreei, eskolari, ikasleari eta irakasleari buruzko aldagaiak aurreikusten dira.
2004. urtean Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasle guztiei eginiko Ingeleseko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Besteak beste, ebaluazioaren diseinua, ikasleek ahozko ulermenean izandako errendimendua, ahozko adierazpena, idatzizko ulermena eta adierazpena, eta errendimendu globala begiratzeko aukera izango dugu. Halaber, ikasleei buruzko eta irakasleei loturiko eskola eta gizarte aldaera jakinetan izandako emaitzak jaso dira.
Hezkuntza Ikuskaritzako Sistemaren Ebaluazioa saileko 8. zenbakia. Liburuaren asmoa da zenbait irizpide bateratu sortu eta eskaintzea Lehen Hezkuntzako ikasleek idatzitako testuak zuzentzeko. Euskarazko bertsioa berariaz egokitua dago euskarazko testuak zuzendu beharrak dakartzan problemetarako.