Hezkuntza-Evaluazioari buruzko VI Simposioa - Dpto
Ebaluazioa ezagutzarako eta hausnarketarako tresna bat da, ahalbidetzen diguna identifikatzea hezkuntza sisteman ongi funtzionatzen duten alderdiak eta hobetu behar direnak
Kontaktua: Ebaluazio Atala
Mezu elektronikoak: evaledu@navarra.es
Telefonoa: 848 42 67 98 / 848 42 71 19
2025eko otsailaren 11n eta 12an, Iruñean, Hezkuntza Ebaluazioari buruzko VI. Sinposioa: Matematika eta Ingelesa egin zen. Sinposio horretan, hezkuntza-ebaluazioaren funtsezko alderdiak aztertu ziren, eta arreta berezia jarri zen matematikarako gaitasunean, ingelesaren ikaskuntzan eta bi diziplinetako ebaluaziorako estrategietan.
Ebaluazio-praktika berritzaileak diseinatu eta garatzeko interesa duten Lehen eta Bigarren Hezkuntzako irakasleei, Zuzendaritza-taldeei eta hezkuntza-administrazioetako langileei zuzenduta zegoen programa, bere xede ziren diziplinen ebaluazioari buruzko lau osoko bilkura eta lau tailer praktiko izan zituena.
OSOKO BILKUREN AURKEZPENAK
- Osoko bilkura: Alfonso Echazarra de Gregorio. Zer ikasi dugu PISA 2022rekin? - Espainiako hezkuntza sistemarako emaitza nagusiak. (Gaztelaniaz)
- Osoko bilkura: Carmen Tovar Sánchez. Hezkuntza-ebaluazioaren garrantzia: proba nagusiak eta emaitzak. (Gaztelaniaz)
- Osoko bilkura: David Bradshaw. PISA FLA probaren sarrera bat. (Gaztelaniaz)
- Osoko bilkura: Victoria Peña Jaenes. Ebaluazio informala ikasgelan. (Gaztelaniaz)
TAILERRETAKO MATERIALA
- Tailerra: Bigarren Hezkuntzako matematika-itemak egitea, nazioko eta nazioarteko probetan oinarrituta. (Mª Eugenia Sanjurjo Díez eta Joaquín Vera Moros). (Gaztelaniaz)
- Tailerra: Lehen Hezkuntzako matematika-itemak egitea, nazioko eta nazioarteko probetan oinarrituta. (Ricardo Callejo Martínez eta Patricia Díez Ortego). (Gaztelaniaz)
- Tailerra: Assessing Speaking and Assessing Writing - Primary (Victoria Peña Jaenes eta Gerard Hally). (Ingelesez)
- Tailerra: Assessing Speaking and Assessing Writing - Secondary (David Bradshaw eta Ben Fedigan). (Ingelesez)
- Tailerra: Developing English trough literacy in the Primary classroom (Victoria Peña Jaenes eta Gerard Hally). (Ingelesez)
- Tailerra: Reading strategies for success in the secondary classroom (David Bradshaw eta Ben Fedigan). (Ingelesez)