discapacidad times etiketa duen edukia.

Alumnado con discapacidad písiquica en la ESO. Orientaciones para la respuesta educativa: Unidades Específicas

Unitate Espezifikoak definitu, eta horiek antolatzeko modua azaltzen da. Arlo arruntetan, ikasleak integratzeko moduari, jarraitu beharreko metodologia egokiari eta ikasle horien ebaluazioari buruzko ildoak ematen dira. Ikasleak unitate horietan atxikitzeko fitxa-gida bat ageri zaigu.

Irakurri gehiago...

Ezgaitasun anizkotzeko ikasleria. Ordezko espazioa eta denbora egituratzeko orientabideak

CREENAk itxuratzen dituen gidetako bat da. Kontsultarako erreferentzi materiala izan nahi du Hezkuntza Bereziko ikastetxe batean ikasgela alternatibo bat sortu eta diseinatzeko prozesuan.

Irakurri gehiago...

I Congreso Nacional de Educación y Personas con discapacidad

2003ko martxoaren 6tik 8ra Hezkuntza eta Pertsona elbarriei buruz Iruñean eginiko biltzarrean aurkezturiko hitzaldi eta txosten guztiak biltzen dira. Biltzarreko inaugurazio eta amaiera hitzaldiak ere eskuratu ahal izango ditugu.

Irakurri gehiago...

Leer, comprender y actuar. Propuestas para el uso funcional del lenguaje escrito

Propuesta de actividades de lectura comprensiva dirigida a alumnos con discapacidad psíquica integrados en ESO, Bachiller, Enseñanza de adultos y último ciclo de Primaria. También puede ser útil para alumnos sin discapacidad psíquica pero con dificultades de comprensión lectora o mal conocimiento del castellano.

Irakurri gehiago...