Katalogoa - Publicaciones
e.s.o. etiketa duen edukia.
Unitate Espezifikoak definitu, eta horiek antolatzeko modua azaltzen da. Arlo arruntetan, ikasleak integratzeko moduari, jarraitu beharreko metodologia egokiari eta ikasle horien ebaluazioari buruzko ildoak ematen dira. Ikasleak unitate horietan atxikitzeko fitxa-gida bat ageri zaigu.
Portaera desegokien prebentziorako tresnak eskaintzen zaizkigu eta horrelako portaerei aurre egiteko esku-hartze eredua proposatzen zaigu. Bigarren Hezkuntzako ikasleekin lana egiteko pentsatuta dago.
61/2002 Foru Dekretua jasotzen da, otsailaren 25ekoa, Nafarroan Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzari dagokion curriculuma ezartzen duena. Horrez gain, Erlijio Katolikoaren curriculuma ezartzen duen 87/2002 Foru Agindua eta HJAen curriculuma ezartzen duen 84/2002 Foru Agindua jasotzen dira.
Martxoaren 19ko 25/2007 foru agindua dauka, zeinak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako curriculuma onesten duen. Etapa honetako oinarrizko gaitasunak eta arlo hauetako curriculuma aurkezten du: natur zientziak; gorputz heziketa; gizarte zientziak, geografia eta historia, herritartasunerako eta giza eskubideetarako hezkuntza, plastika eta ikus hezkuntza, Informatika; Latina Matematika; Musika; Teknologiak eta erlijioen historia eta kultura.
Presenta el currículo con un tratamiento integrado de las siguientes lenguas: Lengua y Literatura Castellana (L1); Lengua Vasca y Literatura. Modelo D (L1); Lengua Vasca. Modelo A (L2); Lengua Inglesa (l2); Segunda Lengua Extranjera: Francés (L3); Segunda Lengua Extranjera: Alemán (L3).
53/2007 foru agindua dauka, zeinak aukerako irakasgaien curriculuma onesten duen. Honako aukerako irakasgai hauen curriculumak zehazten ditu: Sormen literarioa; sormen literarioa D eredua; Oinarrizko matematika; Hizkuntza trebetasunak; Hizkuntza trebetasunak; D eredua; matematika sakontzen; kultura klasikoa; geografia ekonomikoa; lanbide hastapena; Helduzarora igarotzea; literatura unibertsala; fisika eta kimikan sakontzea.
Hezkuntzaren etapa honen gaineko informazioa ematen du; hiru hizkuntz ereduen ikasgaiak eta ordutegiak, derrigorrezko eta aukerako ikasgaiak, 4.eko curriculum aukerak, ebaluazioa, promozioa, tirulua eta ondoren egin daitezkeen ikasketak.
Liburu honek ikasleen ahozko gaitasuna, penstamendu kritikoa eta ikasleen parte hartzea zabaldu nahi du, ahozko adierazpena, ahozko erregistro formalak eta portaerako arau sozial zenbait menderatzea dela medio.
Hezkuntzaren etapa honen gaineko informazioa ematen du; hiru hizkuntz ereduen ikasgaiak eta ordutegiak, derrigorrezko eta aukerako ikasgaiak, 4.eko curriculum aukerak, ebaluazioa, promozioa, tirulua eta ondoren egin daitezkeen ikasketak.
Hezkuntzaren etapa honen gaineko informazioa ematen du; hiru hizkuntz ereduen ikasgaiak eta ordutegiak, derrigorrezko eta aukerako ikasgaiak, 4.eko curriculum aukerak, ebaluazioa, promozioa, tirulua eta ondoren egin daitezkeen ikasketak.