Azken argitalpenak - Publicaciones
Ebaluaketa Gaia duen edukia.
Contiene la O.F. 515/1994 y la Resolución 656/1995 que regulan la Evaluación en la ESO. También contiene orientaciones y modelos de documentos e informes.
Curriculum aniztasuna zertan datzan azaltzen da. Honako gai hauen gaineko argibideak ematen dira: ikasleak hautatzeko eta sartzeko modua, irakasleek eduki behar duten profila eta prestakuntza, ikasgelaren antolakuntza, ordutegiak eta tailerrak, curriculumaren ikuspegia eta edukien aukeraketa, ebaluazioa eta titulazioa, eta hori guztia antolatzen Orientabide Departamentuak duen garrantzia.
Kasu askoren azterketan oinarrituta, ebaluazioari eta titulazioa erabakitzeko prozedurei buruz diharduen lana da. Gainditu gabeko ikasgaiak dituzten ikasleen ziklo amaierako ebaluazioa aztertzen da eta titulazioari buruzko hainbat zalantza argitzen dira. Halaber, orientabidean eta ebaluazioan laguntzeko dokumentuak eskaintzen dira.
Zientziak ebaluatzeko PISA eredua aurkezten zaigu. Edukiak, testuingurua eta zientzia prozesuak neurtzen dituen gaitasun zientifikoa azaltzen zaigu. Iruzkinez lagundutako galdera dezente eskaintzen dira eta baita ereduak berak eragindako iradokizunak ere.
Argitalpen honek aztertu egiten du zer emaitza izan ziren 2009-2010 ikasturtean lehen hezkuntzako 4. kurtsoan egindako irakurmen gaitasunaren ebaluazioan.
2006ko PISA ebaluazioaren datuak aurkezten ditu, Zientzia, Irakurketa eta matematikaren inguruan egina. Aurrena Pisa ebaluzioaren orientazioa esplikatzen du eta ondoren emaitzak, gaitasun/prozesu eskalen arabera, ezagupen menderatze mailen arabera, zientzienganako jarreraren arabera eta hainbat aldagairen arabera. Irakurketan eta matematikan errendimendu orokorra aurkezten da, eta gero gaitasun mailen arabera eta sexuaren arabera ere bai.
Ikuskaritza Zerbitzuak Departamentu didaktikoetan eginiko ebaluazioaren datuak ematen dira. Datuak jasotzeko, hainbat informazio iturri erabili dira (inkestak, elkarrizketak eta dokumentuen analisia). Irakasleen, departamentu buruen eta zuzendaritza taldeen iritziak ez ezik, ebaluatzaileak berak kanpotik emandakoak ere ezagutzeko aukera izango ditugu.
2004. urtean Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasle guztiei eginiko Ingeleseko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Besteak beste, ebaluazioaren diseinua, ikasleek ahozko ulermenean izandako errendimendua, ahozko adierazpena, idatzizko ulermena eta adierazpena, eta errendimendu globala begiratzeko aukera izango dugu. Halaber, ikasleei buruzko eta irakasleei loturiko eskola eta gizarte aldaera jakinetan izandako emaitzak jaso dira.
DBHko 2. eta 4. mailako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren diseinua jasotzen da. Horrekin batera, ahozko eta idatzizko ulermenenean zein adierazpenean, hizkuntzari buruzko hausnarketan eta alderdi soziokulturaletan izandako emaitzak eskuragarri daude. Gizarte faktoreei, eskolari, ikasleari eta irakasleari buruzko aldagaiak aurreikusten dira.
2005eko abenduan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 2. eta 4. mailatan eginiko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Matematika, Gaztelania eta Euskara ikasgaiak ebaluatu ziren. Ikasgaietako probak ere eskura daitezke.