Azken argitalpenak - Publicaciones
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzaren, printzipioak, helburuak eta orientabide nahiz tutoretza lanen ildo orokorrak jasotzen dira. Ekintza jakinen adibideak eranskinean jasota daude.
Orientabidea eta tutoretza ekintzaren ildoak, printzipioak, helburuak eta eginkizunak azaltzen dira. Aniztasunaren arreta ere lantzen da. Horrez gainera, eranskinean honako hauek txertatu dira: hezkuntza laguntzarako unitatearen programazio zehatz bat, aniztasunaren arretarako plan baten adibidea eta gaiari buruzko lege bilduma.
En este librito, José Antonio Millán defiende la tesis de que la lectura es la llave del conocimiento en la sociedad de la información. Su argumento es que, en la sociedad digital, son necesarias habilidades avanzadas de lectura para poder consultar, integrar y asimilar la ingente cantidad de información que las páginas web ponen a nuestra disposición.

Lehen zatiak irakurmenaz eta ulermenezko irakurketa hobetzeko moduaz dihardu. Bigarren zatiak, berriz, unitate didaktikoaren, atalen, paragrafoen eta perpausen egiturei buruzko adibideak eskaintzen dizkigu.

583/2002 eta 527/2002 ebazpenak ageri dira; hain zuzen ere, Lehen Hezkuntzako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako arlo guztietan ulermenezko irakurketa eta berariazko hiztegiak lantzeko argibideak ematen dituztenak. Halaber, Ulermenezko Irakurketaren Nafarroako Planaren oinarrizko printzipioak jasotzen dira.
Liburutegiak kudeatzeko ABIES 2.0 programa jartzeko eta erabiltzeko gidaliburua da.
Faltzesko LHko ikastetxeko irakasleen esperientzia aurkezten zaigu. Eskola liburutegia erabiltzaileen prestakuntzarako eta Haur Hezkuntzatik DBHko 1. mailara unitate didaktikoak garatzeko gune bihurtzeko emandako pausoak azaltzen zaigu. Erantsitako DVDean, edukiari, sarrerari eta liburutegiaren antolamenduari buruzko antzezpena egiten da.
Ebaluazio psikopedagogikoa egiteko jarduerak proposatzen dira.
Ebaluazio psikopedagogikoa definitzen da eta ebaluatutako hezkuntza eremuak zehazten dira, hau da: ikaslea, eskola eta familia. Ebaluazio prozesua ere deskribatzen da. Bestalde, eranskinetan informazioa ez ezik aplikatu beharreko galdetegiak ere eskuratu daitezke.
Contiene la O.F. 515/1994 y la Resolución 656/1995 que regulan la Evaluación en la ESO. También contiene orientaciones y modelos de documentos e informes.