Azken argitalpenak - Publicaciones
lectura etiketa duen edukia.
Ordenagailuan egiteko hizkuntza eta irakurketa jarduerak eskaintzen zaizkigu. Lehen Hezkuntzan hezkuntza premia bereziak dituzten haurrekin eta Haur hezkuntzan lantzeko egokia izan daiteke. Hasiera batean, bederen, Hezkuntza Premia Bereziak dituzten edo ikaskuntzan atzeratuak dabiltzan ikasleei zuzendutako lana da. Horren bidez, hizkuntza garatzen, irakurtzen eta idazten ikasteko lagundu nahi zaie.
CD-ROMean jasotako multimedia metodo hau euskaraz irakurtzen eta idazten erakusteko euskarri gisa erabil dezakegu. Ikasleei eta irakasleei irakurketa berriak sortzeko aukera eskaintzen die, testu, soinu eta animazioen laguntzaz.
Ikaskuntzaren nahasteen gida, irakurtzeko, idazteko eta kalkulatzeko zailtasunak dituzten ikasleetan zentratzen da.

Familiei zuzendutako proposamena da, liburutegi txiki bat egin dezaten. Oinarrizko eta aldi berean askotariko funtsek osaturiko liburutegiak testu liburuez bestelakoa izan behar duen arren, eskolako lanak egiteko lagungarria izan beharko du.
Argitalpen honek aztertu egiten du zer emaitza izan ziren 2009-2010 ikasturtean lehen hezkuntzako 4. kurtsoan egindako irakurmen gaitasunaren ebaluazioan.
2002. urtean DBHko 2. eta 4. mailako ikasleei egin zitzaien ebaluazioaren datuak aurkezten dira. Irakurmena eta ortografia euskaraz zein gaztelaniaz eta matematika ebaluatu ziren. Ebaluazioa egiteko askotariko aldagaiak erabili ziren.
Lehen Hezkuntzako ikasle guztiei eginiko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Irakurmena eta ortografia gaztelaniaz zein euskaraz eta matematikak ebaluatzen dira. Ebaluazioren diseinua ere ageri zaigu. Besteak beste, erabilitako tresnak, errendimendu eskalak eta ikaskuntza testuinguruaren aldagaiak zehazten dira.
Lehen zatian, alde batetik, kontzeptu mapak eraikitzeko modua azaltzen zaigu; eta bestetik, irakurmena hobetzeko mapek duten garrantzia azpimarratzen da. Bigarrenean, berriz, irakasleek eta ikasleek eginiko kontzeptu mapak ageri zaizkigu, iruzkinez lagunduta.

Lehen zatiak ulermenezko irakurketaz eta irakurmena hobetzeko moduaz dihardu. Bigarren zatiak, berriz, unitate didaktikoaren, atalen, paragrafoen eta perpausen egiturei buruzko adibideak eskaintzen dizkigu.

Eguneroko bizitzak eskaintzen dituen aukerak aprobetxatzea proposatzen zaie gurasoei, familia giroan irakurtzeko eta idazteko ohiturak sor daitezen.