Azken argitalpenak - Publicaciones
Hezkuntza ikuskaritzako koadernoak Bilduma duen edukia.
Argitalpen honek aztertu egiten du zer emaitza izan ziren 2009-2010 ikasturtean lehen hezkuntzako 4. kurtsoan egindako irakurmen gaitasunaren ebaluazioan.
2006ko PISA ebaluazioaren datuak aurkezten ditu, Zientzia, Irakurketa eta matematikaren inguruan egina. Aurrena Pisa ebaluzioaren orientazioa esplikatzen du eta ondoren emaitzak, gaitasun/prozesu eskalen arabera, ezagupen menderatze mailen arabera, zientzienganako jarreraren arabera eta hainbat aldagairen arabera. Irakurketan eta matematikan errendimendu orokorra aurkezten da, eta gero gaitasun mailen arabera eta sexuaren arabera ere bai.
2004. urtean Lehen Hezkuntzako 4. mailako ikasle guztiei eginiko Ingeleseko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Besteak beste, ebaluazioaren diseinua, ikasleek ahozko ulermenean izandako errendimendua, ahozko adierazpena, idatzizko ulermena eta adierazpena, eta errendimendu globala begiratzeko aukera izango dugu. Halaber, ikasleei buruzko eta irakasleei loturiko eskola eta gizarte aldaera jakinetan izandako emaitzak jaso dira.
2005eko abenduan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 2. eta 4. mailatan eginiko ebaluazioaren emaitzak jasotzen dira. Matematika, Gaztelania eta Euskara ikasgaiak ebaluatu ziren. Ikasgaietako probak ere eskura daitezke.
Argitalpen honek Nafarroako Gobernuak ingelesezko ahozko komunikazio gaitasuna neurtzeko antolatu zuen ebaluazio baten emaitzak jasotzen ditu, MEC-ek egindako ebaluazioaren osagarri, hartan idatzizko eta ahozkoaren ulermeneko gaitasunak hartzen baitziren aintzat.
La publicación presenta, analiza y comenta los resultados obtenidos por Navarra en la Evaluación general de Diagnóstico 2009, sobre las siguientes competencias: matemática, lingüística, conocimiento Eskola ibiltariak 2011 interacción con el medio físico y social y ciudadana, comparándolos con los resultados generales de españa y los de las demás comunidades autónomas.
Contiene un diagnóstico riguroso de la situación del conocimiento del inglés de nuestro alumnado de Navarra, basado en la evaluación de mayor alcance realizada hasta la fecha en la Unión Europea.